Skip to the content

De Limburger introduceert voordelig web-only abonnement

De Limburger introduceert vandaag een nieuw abonnement: De Limburger Digitaal. Met dit web-only abonnement hebben gebruikers voor € 7,50 per maand onbeperkt toegang tot alle exclusieve Plus-artikelen op de website en nieuwsapp van het Limburgse nieuwsmerk. Maandelijks zijn dat meer 500 verdiepende en duidende reportages, interviews, achtergronden, video’s en podcasts.

“Opnieuw een mijlpaal in onze digitale transitie”, aldus een trotse hoofdredacteur Roy op het Veld van De Limburger, met 130.000 abonnees de grootste regionale nieuwstitel van Nederland. “Afgelopen najaar nog hebben we ons digitale nieuwsaanbod fors uitgebreid met de lancering van 31 hyperlokale webpagina’s, Facebook-groepen en nieuwsbrieven. En nu, amper drie maanden later, presenteren we een heel voordelig web-abonnement. Ik ben ervan overtuigd dat we met deze productvernieuwingen tegemoet komen aan de wens van veel Limburgse nieuwsvolgers.“


Erik Essing, marketingdirecteur van De Limburger, sluit zich hier bij aan. “De betalingsbereidheid voor digitaal nieuws groeit, ook bij jongeren, zo blijkt uit onderzoek. Voor hen hebben we nu een prachtig product: méér kwaliteitsnieuws dan ooit uit je eigen Limburgse dorp of stad, gepresenteerd op je mobiel, tablet en pc, voor een vaste lage prijs”, aldus Essing, die vandaag het startschot geeft voor een grote reclamecampagne voor het nieuwe De Limburger Digitaal-abonnement. De slogan van deze campagne luidt ’De Limburger - de klik met jouw wereld’.

> delimburger.nl/abonnement